ניקיון מוסדות ציבוריים

טיפים לניקיון מוסדות ציבוריים

מוסדות ציבוריים הם גופים וארגונים ממשלתיים אשר מעניקים שירות ציבורי לאזרחי ישראל, ביניהם: מוסדות חינוך, עיריות, קופות ובתי חולים, מרכזי תרבות, בנקים, בתי אבות ועוד. המוסדות הציבורים הללו משתרעים בדרך כלל על פני שטח גדול במיוחד ומכילים כמויות גדולות של אנשים שעוברים ושבים כל יום ביומו. עקב כך, הם נדרשים לשמור על רמות היגיינה וניקיון גבוהות במיוחד.

חשוב להדגיש, מוסד ציבורי הוא ארגון אשר נדרש לשמור על מוניטין גבוה. בכדי לעשות זאת הוא צריך להשקיע בטיפוח נראותו ולשמור באופן קפדני על ניקיונו. מוסדות נקיים יוצרים אווירה טובה ותחושה נעימה בקרב האנשים שמגיעים אליו.

אז אם אתם נמנים בין מנהלי המוסדות הציבוריים המאמר הבא הוא במיוחד עבורכם! מהם היתרונות של מוסדות ציבוריים נקיים? אילו פרמטרים חשוב לבחון בעת בחירת חברת ניקיון? ואילו מכונות קרצוף יסייעו לכם במשימה החשובה? כל התשובות בהמשך!

מוסדות ציבוריים נקיים: יתרונות

ניקיון של מוסדות ציבוריים חשוב לאין שיעור ויש לו יתרונות רבים וחשובים, להלן כמה מהם:

  • בטיחות מירבית – מעבר לשמירה על בריאות העובדים במוסדות הציבוריים, ניקיון יסודי ויומיומי שלהם מגביר את רמת הבטיחות של העוברים והשבים מדי יום, ואף מונע מצבים של נפילות ותאונות בשטחיהם.
  • גיהות – בנוסף לבטיחות, חשוב מאוד לשמור גם על גיהות, דהיינו גם על בריאות העובדים והקהל הרחב. ניקיון קפדני ויסודי דואג לסלק חיידקים ומזיקים כאלה ואחרים שעלולים לפגוע בבריאותם של השוהים בחלל.
  • שמירה על מוניטין גבוה – כאמור, מוסדות ציבוריים נדרשים לשמור על מוניטין גבוה. ניקיון הוא חלק בלתי נפרד מנראות וייצוגיות המקום.
  • אווירה טובה – אין ספק שמקום נקי מזמין יותר ממקום מלוכלך. הניקיון יוצר אווירה נעימה ומשפיע לטובה על כל הנוכחים במקום.
ניקיון מוסדות ציבוריים

מהם פרמטרים לבחירת חברת ניקיון למוסדות ציבוריים?

כיום, קיימות חברות ניקיון רבות בישראל. אם אתם מחפשים חברת ניקיון חשוב שתבחנו את הפרמטרים הבאים:

  • מקצועיות – על חברת הניקיון להיות מקצועית ולהתמחות בניקיון המוסדי.
  • ניסיון – חשוב לבחון כמה שנות ניסיון יש לחברת הניקיון בתחום.
  • המלצות – לפני שאתם סוגרים חוזה עם חברת ניקיון, תבררו המלצות אודות שביעות רצון לקוחותיה וטיב השירות.
  • תיאום ציפיות – חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות קפדני לעמוד על צורכי המוסד ולהבין האם חברת הניקיון יכולה לעמוד בדרישותיכם.
  • תחלופת עובדי הניקיון – עוד דבר שחשוב לתת עליו את הדעת הוא מהי התדירות שבה מתחלפים עובדי הניקיון, ההעדפה היא לעבוד עם עובדי ניקיון קבועים לטווח הארוך.
איך לנקות מוסדות ציבוריים

מהן העלויות של חברת ניקיון מוסדות ציבוריים?

העלויות של חברת הניקיון משתנות בהתאם לצורכי המוסד. להלן כמה פרמטרים שעשויים להשפיע על גובה העלויות:

  • גודל המוסד – ברור לחלוטין, שניקיון מוסד קטן בגודלו יעלה פחות מאשר ניקיון מוסד בעל שטח גדול יותר.
  • כמות עובדי הניקיון – כמות עובדי הניקיון הדרושה למוסד הציבורי תשפיע באופן ישיר על העלויות.
  • תדירות הניקיון – מהי תדירות הניקיון הדרושה – האם היא יומיומיות, שבועית או שמא חודשית?
  • סוג עבודות הניקיון – האם המוסד הציבורי דורש עבודות ניקיון מורכבות כמו: שטיפת חלונות ראווה בגובה באופן יומיומי, או פעולות ניקיון בסיסיות כמו טאטוא ושטיפת הרצפה?

כל הפרמטרים הללו משפיעים באופן ישיר על התמחור של חברת הניקיון, לכן, כאמור, חשוב מאוד לבצע תיאום ציפיות מפורט ככל שניתן.

ניקיון מוסדות ציבוריים מחירים

מכונות שטיפה למוסדות ציבוריים מבית דיל777

אם חשוב לכם שהמוסד שאתם מנהלים יהיה מזמין, נקי ומצוחצח – חשוב שתצטיידו בציוד המתאים. להלן שלוש מכונות שטיפה תעשייתיות מבית דיל 777 שעשויות לסייע לכם במשימת הניקיון החשובה:

  1. דגם GM70BT – מכונת שטיפה מבית המותג המוביל Gaomei. המכונה כוללת: 2 מברשות אשר פועלות במקביל, מיכל מים גדול ומנוע עוצמתי.
  2. דגם GM-AC מכונת שטיפה וטאטוא – הספק עבודה גבוה של 3360 מ”ר בשעת עבודה אחת בלבד. ניתן להשתמש בה לצורך ניקיון של מוסדות ציבוריים גדולים (החל מ-2000 מ”ר ועד 5000 מ”ר). מדובר במכונה שקטה להפליא שמתאימה גם לניקיון שטחים צרים כמו מעליות ופרוזדורים.
  3. דגמי מכונות שטיפה GM50B/GM56BT/GM56B – מכונת שטיפה תעשייתית למוסדות ציבוריים. בעלת מנוע ואקום חזק ועוצמתי, מנוע מברשת לניקוי רצפות ומנגנון ייבוש מתקדם במיוחד. כל מרכיביה מובילים לביצועים גבוהים ויעילות מקסימלית, מיועדת לניקוי שטחים בגודל של מ-500 מ”ר ועד 2000 מ”ר.
ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן