גרניק - מכונות שטיפה בלחץ מים

גרניק היא מכונת שטיפה בלחץ מים אשר צוברת תאוצה ופופולריות בשנים האחרונות. מדובר בפתרון יעיל ומהיר למטלות הניקיון והשטיפה. בדרך כלל, משתמשים במכונות מסוג זה על מנת לשטוף ולנקות חללים חיצוניים, או חללים פנימיים גדולים במיוחד. כיום, קיים מגוון רחב של מכונות שטיפה וטאטוא, כך שכל אחד יכול לבחור את המכונה שמתאימה לו. במאמר זה, תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי גרניק ומכונות שטיפה בלחץ.

טבלת נתוני הגרניק
גרניק

איך גרניק עובד?

כשמדובר בחללים גדולים, או בחללים שנוטים להתלכלך, פעולת הקרצוף נעשית קשה, והיא לוקחת זמן רב. לשם כך הומצאו מכונות השטיפה בלחץ. מכונות אלה, משגרות סילון מים בלחץ אדיר אל עבר האיזור המלוכלך, ובכך בעצם מבצעות בשבילכם את פעולת הקרצוף. לחץ המים הגבוה מסיר ומנקה גם את הלכלוכים הקשים ביותר.

למי מכונת שטיפה בלחץ מים מיועדת?

כאמור, מכונות שטיפה בלחץ יעילות בעיקר עבור ניקוי חללים גדולים, וחללים שנוטים להתלכלך. אז מי בעצם צריך את זה? כל מי שברשותו חלל גדול או חלל שנוטה להתלכלך. בעלי חללים גדולים וגסים, כגון מפעלים ומוסכים, מגלים שמכונות השטיפה בלחץ מקלות משמעותית את חייהם. עם זאת, גם אנשים פרטיים שמשתמשים במכונות שטיפה ביתיות, יכולים למצוא שימוש במכונות שטיפה בלחץ מים בבתים שלהם. מכונות שטיפה בלחץ מים נפוצות מאוד בבתים בהם יש מרפסת חיצונית גדולה. מאחר שהמרפסת נמצאת בחוץ, היא נוטה להתלכלך ולצבור אבק, ומכונת השטיפה בלחץ מסייעת לנקות אותה בצורה מהירה ויעילה.

איך לבחור את המכונה שמתאימה לי?

כאמור, המכונות נבדלות זו מזו בנפח מיכל המים, עוצמת זרם המים, ושאר תכונות ייחודיות. על מנת להחליט איזו מכונת שטיפה בלחץ מים מתאימה לכם, תצטרכו לבחון מספר פרמטרים. ראשית, גודל המיכל קשור באופן ישיר לגודל החלל אותו המכונה אמורה לשטוף. חלל גדול יותר = מיכל גדול יותר. בנוסף, עוצמת לחץ המים צריכה להיות מותאמת ללכלוך אותו תידרש המכונה להסיר. ככל שהלכלוך קשה יותר להסרה, כך יצטרך לגדול לחץ המים המירבי של המכונה אותה תרכשו. לבסוף, אם תרצו תכונות ייחודיות מסוימות, תצטרכו לרכוש מכונה מתאימה.

גרניק תעשייתי

גרניק - מחיר

קיים מגוון רחב של מכונות שטיפה בלחץ. לכל מכונה יש את המפרט הייחודי לה, וחלקן אפילו מחזיקות בתכונות ייחודיות. טווח המחירים של רוב מכונות השטיפה בלחץ מים נע בין 300 שקלים חדשים ל- 1,000 שקלים חדשים. יחד עם זאת, קיימות מכונות שטיפה מתקדמות יותר, ומיוחדות יותר, אשר מחירן עשוי להגיע עד 4,000 שקלים ויותר. מחירן של המכונות מושפע בעיקר מהמותג אליו משתייכת המכונה, גודל מיכל המים שלה, לחץ המים המירבי אליו מגיעה המכונה, וקיימות של תכונות ייחודיות.

סיכום

מכונות שטיפה בלחץ מים הופכות את מלאכת השטיפה לקלה במיוחד. הגרניק היא מכונה יעילה, קלה לתפעול, ומחירה זול באופן יחסי. אם יש לכם צורך במכונת שטיפה בלחץ מים, מהרו לרכוש אחת כזאת. בכך תחסכו זמן ויקר ומאמץ רב, ותוכלו לצפות בהתנהלות היומיומית שלכם משתנה מהקצה אל הקצה, בשיא היעילות.

דיל 777 בע"מ

חברת דיל 777 בע”מ מתמחה בשיווק וייבוא של מגוון מוצרי ניקיון, וכן עזרים שונים למטרות ניקיון. החברה ידועה בזכות האיכות הגבוהה של המוצרים שלה, המחירים המנצחים, והשירות המהיר והאיכותי אותו היא מציעה ללקוחותיה. אם ברצונכם לרכוש מכונות שטיפה וטאטוא לתעשייה ולבית, מוצרי ניקיון ועזרי ניקיון – חברת דיל 777 בע”מ היא הכתובת שלכם.

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן