מכונות קרצוף ופוליש

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

מכונת פוליש מאפשרת לחדש את המראה של ריצוף מסוגים שונים בקלות ובמהירות. המכונה הייחודית הזו בנויה באופן שמקל על מלאכות רבות, וכאן נגלה מהי מכונת פוליש בית וכיצד תוכלו ליהנות מיתרונותיה הרבים.

תוכן עניינים

מהי מכונת פוליש?

מכונת פוליש, היא מכונה שמיועדת לצחצוח, ניקיון והברקה של משטחי רצפה שונים. מכונת פוליש לרצפה מתאימה לבטון, טראצו, קרמיקה, וסוגי ריצוף נוספים, בהתאם לראש שמחברים אליה.

מכונות פוליש ומכונות שטיפה  מורכבות מיחידת בסיס עם מברשת, או כרית מסתובבת, אשר מחוברת לתחתית המכונה. במכונות האלו יש תא ייעודי עבור תמיסות ניקוי, מה שמאפשר לנקות ריצוף באופן יסודי. מכונת פוליש יכולה לבצע מגוון פעולות בהתאם לצרכים שלכם, לרבות שיוף שריטות ושפשופים, הסרת כתמים, מריחת לק, והברקה יסודית של הרצפה. הפעולות האלו אפשריות הודות לראש המסתובב, אשר מבצע סיבובים במהירות, ובכך מאפשר לכסות שטחים גדולים ולנקות אותם ביסודיות.

מהם היתרונות של מכונת פוליש?

מכונת פוליש לרצפה מומלצת הודות ליתרונותיה, לרבות:

  • מבצעת ניקיון מהיר – היתרון הבולט ביותר של מכונת פוליש ביתית הוא זמן הפעולה המהיר שלה. ניקוי של רצפות, בין שמדובר בנכס פרטי, משרד או נכס ציבורי, לוקח זמן רב כאשר מבצעים ניקוי ידני. לעומת זאת, מכונת פוליש מבצעת מכלול של פעולות בו זמנית, ובמהירות גבוהה במיוחד. הסיבובים של ראש הניקוי מאפשרים לכסות שטחים גדולים, ובאמצעות מכונה מקצועית ניתן לנקות שטחים גדולים בשבריר מהזמן של ניקוי ידני.
  • עוזרת לשמור על היגיינה – שמירה על מרחבים נקיים מאפשרת להם להיראות אסתטיים ולהיות נקיים במיוחד. מכונת פוליש עוזרת להיפטר מחיידקים, אלרגנים ופתוגנים אחרים, ובכך היא עוזרת לשמור על הבריאות של כל יושבי הבית, לרבות חיות מחמד.
  • מתאימה למגוון רצפות – מכונות פוליש ביתיות כוללות מגוון של ראשים הניתנים להחלפה. הודות לכך, ניתן לנקות סוגי ריצוף שונים באופן מיטבי, בלי לפגוע בהם. ניתן לנקות באופן יסודי ריצוף קרמיקה, ריצוף פרקט, ריצוף בטון, ומגוון סוגי ריצוף אחרים.
  • מבצעת פעולות רבות – ניקוי של רצפה כולל בדרך כלל מספר שלבים: טאטוא, הסרת לכלוך, ניקוי כתמים וייבוש. עם מכונת פוליש ביתית, אתם לא תצטרכו להקדיש זמן לכל פעולה בנפרד. המכונות מבצעות מספר פעולות ניקוי והברקה במהירות, מה שמותיר רצפו ללא רבב. בנוסף, המכונה מבצעת פוליש עדין של פני השטח של ריצוף, מה שמעניק לכל רצפה מראה נקי ומחודש.
  • קלה לתפעול – אין צורך בהכשרה מיוחדת כדי להשתמש במכונת פוליש. כיום יש מכונות מתקדמות וקלות לתפעול, שמאפשרות לכם לבצע ניקיון מיטבי בזמן קצר. המכונות האלו כוללות הוראות מקצועיות וקלות להבנה, כך שמרבית האנשים יכולים להשתמש בהן באופן מדויק ומהיר.

איך מתפעלים מכונת פוליש כזו?

ראשית כל, חשוב לקרוא את הוראות ההפעלה והבטיחות של מכונת הפוליש שרכשתם, לפני שתתחילו להשתמש בה. לאחר מכן תוכלו לתפעל אותה ולהפיק ממנה את המיטב באופן הבא: התחילו בפינוי של פריטים ומכשולים מהאזור אותו תרצו להבריק, וודאו שהרצפה נקייה ויבשה. 

לאחר מכן, חברו את ראש הניקוי או ההברקה המתאים למכונה, חברו את המכונה לחשמל והפעילו אותה. כעת עליכם להזיז את המכונה באיטיות על פני הרצפה, לעבוד במקטעים קטנים ולקרצף מעט כל חלק כדי להבטיח כיסוי אחיד. 

הפעילו לחץ מתון על המכונה לפי הצורך כדי להבריק את הרצפה עד שהיא תהיה נקיה. אם אתם צריכים להחליף רפידות ניקוי או פוליש, כבו את המכונה ונתקו אותה מהחשמל. לאחר שתסיימו את מלאכת הניקוי, כבו את המכונה ונתקו אותה מהחשמל. לבסוף, נקו ואחסנו את הרפידות, ראשי הניקוי והמכונה בהתאם להוראות היצרן. חשוב לזכור שההוראות הספציפיות עשויות להשתנות בהתאם למותג ולדגם של מכונת פוליש הרצפה שאתם משתמשים בה.

מה ההבדל בין מכונת פוליש למכונת קרצוף?

ההבדל המרכזי בין מכונת פוליש לרצפה ובין מכונת קרצוף הוא התפקיד שלהן: מכונת פוליש לרצפה נועדה להקנות ברק לרצפות. בעת השימוש בה, מכניסים לתוכה תמיסת ניקוי (בחלק מהמכונות) ומבצעים ניקוי באמצעות רפידה או מברשת ספציפיים כדי לספק לרצפה ברק ומראה מחודש.

מכונת קרצוף רצפות, לעומת זאת, מיועדת לעבודות ניקיון אינטנסיביות יותר. המכונה הזו כוללת בדרך כלל סט מברשות מסתובבות שמקרצפות את הרצפות – בדרך כלל בעזרת תמיסת ניקוי. מכונת קרצוף רצפות טובה לניקוי לכלוך, לכלוך וכתמים מפני השטח של הרצפה, אך היא אינה יכולה לבצע גימור והברקה כמו מכונת פוליש לרצפה.

מה מחיר מכונת פוליש ביתית?

כמה עולה מכונת פוליש ביתית? זוהי שאלה נפוצה שאנשים רבים שואלים. מכונות בסיסיות עולות כ-3,000 ₪ ופחות. לעומת זאת, מכונות פוליש מקצועיות יותר ועם יותר פונקציות יעלו כ-5,000 ₪ ומעלה. המכונות היקרות יותר מתאימות בעיקר לניקוי מסחרי בשטחים גדולים, ובהחלט ניתן ליהנות ממכונה בסיסית עבור ניקוי ביתי.

מכונות פוליש איכותיות מבית GAOMEI

מכונת פוליש לבית מקצרת את זמן ניקוי הרצפה באופן ניכר, ומאפשרת לנקות, להבריק ולחדש את מראה הריצוף. כדי ליהנות מהיתרונות של המכונות הייחודיות האלו, חשוב לרכוש מכונה איכותית ומקצועית, כמו אלו שזמינות לכם בחברת י.נתנאל ייצור ושיווק בע”מ. החברה שלנו מתמחה באספקה של פתרונות ניקוי לשוק המקצועי: חברות, מפעלים ותעשיה. 

אצלנו תיהנו משירות מותאם אישית, והמלצות על המכונות המתאימות לכם ביותר עבור סוף הריצוף והתוצאות שאתם רוצים להשיג. החברה שלנו מייבאת מכונות פוליש ביתיות מקצועיות, לצד שירות מקצועי ואיכותי.

כאן תמצאו מגוון מכונות פוליש מסוגים שונים, ומכונות שטיפה שונות, במחירים נוחים ועם תכנית תשלום שמתאימה לכם. אנחנו זמינים לשירות לקוחותינו בכל עת, ומספקים גם שירותי תיקון ותחזוקה מקצועיים בהקדם האפשרי. כדי ליהנות מבית נקי, אתם לא צריכים להתאמץ יותר מדי. כאן זמינות לכם מיטב מכונות הפוליש לרצפה, עם אחריות, שירות מקצועיות ותוצאות מופלאות.

מכונת פוליש מתאימה לנכסים עם שטח רצפה גדול שדורש ניקוי מקצועי. בנוסף, המכונות האלו מתאימות לכל מי שרוצה לחדש את מראה הרצפה ולהקנות לה ברק.

בהחלט; אחת המטרות של מכונת פוליש ביתית היא להסיר כתמים מסוגי ריצוף שונים. באמצעות חומר ניקוי וראש ניקוי מתאים, ניתן להסיר גם כתמים עיקשים מהרצפה, הודות לפעולת הפוליש העדינה של המכונה.

עם תחזוקה נכונה, שימוש נכון ותיקון תקלות במועד הנכון, מכונת פוליש איכותית יכולה להחזיק מעמד 5-10 שנים.

תחזוקה של מכונת פוליש לבית כוללת בדיקה וניקוי של פילטרים, בדיקה של חוט החשמל, ניקוי רפידות/ראשי הניקוי, ניקוי של גוף המכונה עם מטלית לחה, סיכוך של חלקים נעים שדורשים זאת, בדיקה של חלקים רופפים במכונה, אחסון של המכונה במקום יבש והחלפת חלקים תקולים בעת הצורך.

מכונת פוליש לרצפה מתאימה למשטחים הבאים: פרקט, טראצו, בטון, ויניל וקרמיקה. יש להשתמש במכונה/ראש ניקוי שמתאימים לסוג הרצפה שיש לכם כדי למנוע שחיקה או שבירה של הריצוף.

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן