ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר הצפה ומחזירים את המקום לקדמותו כמה שיותר מהר? איך מונעים הצטברות של עובש וריח רע בחלל? לפניכם כל הסיבות האפשריות להצפה בבית או בבית העסק, ומדריך מפורט לניקיון אחרי הצפה שיחסוך לכם זמן ומאמץ.

תוכן עניינים

ממה נגרמת הצפה?

ישנם כמה גורמים אפשריים להצפה:

  • בישראל ישנם ימים סוערים בעונת החורף, המלווים בגשמים עזים. לעיתים קרובות כמה ימים של גשם מרוכז עלולים לגרום להצפות באזורים כאלה ואחרים בארץ. צי ההצפה ברחובות עלולים לחדור לבתי עסק או בתים פרטיים וליצור הצפה גם בהם. במקרה הזה יהיה צורך לייבש את כל המים מהמקום ולבצע פעולות הנדרשות עבור ניקיון לאחר שיטפון.
  • גם כשלים באיטום של מבנה עלולים ליצור הצפה. מדובר על כשלי איטום בגג המבנה או בקירות החיצוניים של המבנה, אשר בגינם עלולה לחדור כמות גדולה של מים למבנה עצמו בכל פעם שיורד גשם.
  • גורם נוסף להצפה שיכולה להתרחש בבית או בבית העסק שלכם הוא הצפת ביוב. במקרים שבו הביוב עולה על גדותיו מכל סיבה באשר היא, מדובר על הצפה שגובלת בריח לא טוב ואי נעימות רבה לדיירי הבית. אין ספק כי הצפה מעין זאת דורשת ניקיון לאחר הצפת ביוב שיתבצע בצורה מקצועית וזאת בכדי להחזיר את החלל למצב נקי שלא יסכן את בריאותם של דיירי הבית באופן כלשהו.
ניקוי לאחר הצפה

מה חשוב לשים לב בניקיון לאחר הצפה?

אם אתם תוהים איך מנקים אחרי הצפה, כדאי שתדעו כי ניקיון לאחר הצפה בעסק או בבית, הוא דבר שחייב להתבצע בצורה יסודית ואיכותית ועל כן, יש להשתמש בהליך באמצעי הניקוי הטובים ביותר ובחומרי הניקוי האיכותיים ביותר, ואף במכונת שטיפה ביתית או תעשייתית בהתאם לצורך.

ישנם כמה דברים שחשוב מאוד לשים עליהם דגש בתהליך ניקיון אחר הצפה: ראשית כל, כדאי לדעת כי ריח רע בבית עלול להישאר לאורך פרק זמן משמעותי גם לאחר סיום פעולות הניקיון הנדרשות לאחר הצפה וזאת במידה ולא מבצעים את פעולות הניקיון הנדרשות כראוי. חשוב מאוד להשתמש בחומרי ניקוי איכותיים ומתאימים לטיפול גם לריח רע הנוצר בשל הצפה במבנה.

דבר נוסף שחשוב מאוד לשים עליו דגש הוא טיפול בעובש. ידוע כי עובש נוצר כתוצאה מרטיבות או לחות ועל כן, אם פעולות הניקיון לא יתבצעו בצורה מספיק מקצועית, ייתכן כי תסבלו מעובש בחללי המבנה השונים לאורך זמן. חשוב מאוד לטפל בעובש באמצעות חומרים מיוחדים בתהליך הניקוי המבוצע לאחר הצפה וכן לוודא כי לא נותרה בחלל לחות או רטיבות כלשהי שעלולות ליצור עובש לאורך זמן.

מכונת שטיפה קומפקטית לניקוי ביתי

שלבי ניקיון לאחר הצפה

ישנם כמה שלבים שיש לבצע בתהליך ניקיון לאחר הצפה:

  • כמות המים המרובה בהצפה עלולה לגרום נזק למבנה ולרכוש וחשוב לנקות את המבנה מהמים. מכונת שטיפה נותנת מענה לבעיה זו: המכונה בעלת מיכל מים מלוכלכים גדול ומנוע שאיבה עוצמתי אשר יכול לעזור לכם בהתמודדות עם ההצפה בזמן קצר וכמעט ללא מאמץ.
  • מכיוון שמי ההצפה יצרו לחות, יש לייבש את החלל באמצעות מכשור ייעודי.
  • בשלב הבא, יש לבצע ניקיון יסודי לאחר ניקיון הצפה. חשוב שתזכרו כי אם התרחשה הצפה בבית העסק שלכם או בביתכם, כדאי שתנצלו את ההזדמנות ותבצעו ניקיון יסודי כללי למבנה כולו. עבודת הניקיון תתבצע עם חומרי הניקוי הטובים ביותר המטרה היא שהחלל יהיה נקי ושתהיה אפשרות לשוב ולשהות בו בצורה נעימה.
  • כדאי מאוד להשתמש רק בחומרי ניקוי וחיטוי המשלבים בד בבד גם ריח טוב וזאת בכדי ליצור ריח טוב בחלל. בין החומרים הללו ניתן למצוא: תוספי ריח ומחטאי רצפות, מבשם אוויר נוזלי, אקונומיקה ריחנית ועוד.
  • חשוב מאוד לבדוק האם ישנה הצטברות של מים תחת המרצפות ולטפל בה, על מנת שלא תסב נזק למבנה.
לנקות אחרי הצפה

דיל 777- אמינות, יסודיות ואיכות ללא פשרות

אין ספק שההצלחה של ניקיון אחר הצפה תהיה תלוי במכונות השטיפה וחומרי הניקוי אשר משתמשים בהם בתהליך ועל כן, חשוב לשלב רק את המוצרים וכלי הניקוי האיכותיים ביותר. בדיל 777,  שיווק מוצרי ניקיון, חברה אמינה ומקצועית המשווקת מגוון מכונות ניקוי וחומרי ניקוי איכותיים, תמצאו את מכונות הניקוי וחומרי הניקוי היעילים ביותר עבור ניקיון לאחר הצפה מכל סוג.

ניקיון לאחר שיטפון מתבצע בתהליך הכולל כמה פעולות: שאיבת המים מהמקום וייבוש הלחות מהחלל, שימוש בחומרי ניקוי איכותיים ומכונות ניקוי לצורך ניקוי וחיטוי הרצפות והקירות ונטרול ריחות רעים מהבית באמצעות מטהרי אוויר.

הצפת ביוב היא הצפה שעלולה להביא עימה מלבד הריח הרע והנזקים לרכוש ולמבנה, גם לא מעט חיידקים ומזיקים שמצויים בביוב. על כן, חשוב מאוד לשים דגש בתהליך ניקיון לאחר הצפת ביוב על חומרי ניקיון וחיטוי שיאפשרו להפוך את החלל לנקי, נעים וכמובן, מנוטרל מכל חיידקים או מזיקים.

הצפה בעסק דורשת את פינוי המים מהמקום, ייבוש המקום וכן ייבוש מתכות, ניקוי שטיחים במידה ויש וניקוי הרצפות והקירות עם חומרי ניקוי ייעודיים. כמו כן, יש צורך לבדוק שאין הצטברות של מים תחת המרצפות ובמידה ויש, להעניק טיפול מתאים. חשוב לחטא את החלל לאחר תהליך הניקיון, לאוורר ולבחור בריח טוב. כאמור מכונת שטיפת רצפות תעשייתית מתאימות כמעט לכל עסק החל ממשרדים, מפעלים, בתי חולים, מסעדות, קניונים ועד לניקוי חניונים, מוסכים ועוד.

מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן