מכונות טאטוא

ניקוי יסודי של רצפות, בייחוד בנכסים גדולים, דורשת לא מעט זמן; שיטות טאטוא וניקוי מסורתיות לא מתאימות לשטחים גדולים, ולכן מומלץ להשתמש במכשור מקצועי למטרה הזו. במקום טאטוא ידני, אתם יכולים ליהנות מהיתרונות של מכונת טאטוא, ולנקות שטחים גדולים בזמן קצר. אם אינכם מכירים מכונות מהסוג הזה, הגיע הזמן להתוודע אליהן ולגלות היכן תוכלו לרכוש מכונה איכותית שמתאימה לכם בדיוק.

תוכן עניינים

מהי מכונת טאטוא?

מכונת טיאוט היא מכונה שמטרתה לטאטא שטחים שונים באופן יסודי; זוהי מכונה ממונעת, אשר כוללת מנוע חזק, שמאפשרת לכסות שטחים גדולים במהירות. המנוע מניע מברשות טאטוא שממוקמות בתחתית המכונה. יש סוגים שונים של מברשות ונפחי מנוע, אשר מתאימים למשימות טאטוא וניקוי שונות, בדומה למטאטאים.

המטרה של המכונה היא לטאטא פסולת שנמצאת על הרצפה כדי לפנות את השטח, או כדי להכין אותו לשטיפה יסודית.  מכונות מהסוג הזה מתאימות למגוון משטחים, כולל מדרכות, חצרות, רצפות, שטחים עם אבני דרך, משטחים מעץ, ועוד. ניתן לבחור כיום מכונת טאטוא תעשייתית שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם, וליהנות מניקיון יסודי בזמן קצר.

סוגי מכונת טאטוא תעשייתית

כאמור, כיום יש דגמים שונים של מכונות טיאוט, שיכולות לבצע מבחר פעולות:

  • מכונת טאטוא מכנית: מכונה ללא מנוע, שדורשת הזזה ידנית על ידי מפעיל. עם מכונות מכניות יש לעמוד מאחור, ולהניע אותה לכיוונים הרצויים. מתאימה בעיקר לחצרות ומשטחים קלילים אחרים שלא דורשים ניקיון עמוק.
  • מטאטא רכיבה: מכונת טיאוט גדולה, אשר מופעלת על ידי אדם היושב עליה. המכונה הזו מתאימה לניקוי שטחים גדולים ונמצאת בשימוש תדיר במסגרות תעשייתיות – כמו מפעלים.
  • מטאטא שואב: מכונת טאטוא שנועדה לחללים פנימיים כמו מפעלים, קניונים ומחסנים. מלבד פונקציית טאטוא, המכונה מבצעת גם פעולת שאיבה, מה שמאפשר לאסוף פסולת במהירות.
  • מטאטא מקרצף: מכונה שמיועדת לעבודות ניקיון פנימיות הדורשות טאטוא וגם. מתאימה במיוחד בנכסים שדורשים ניקיון יסודי והיגייני, כמו בתי חולים, תעשיות בתחום המזון, בתי ספר, ומוסדות אחרים.
  • מטאטא רחובות: כדי לנקות חניונים, רחובות של ערים ואזורים אורבניים אחרים זקוקים למכונת טאטוא מקצועית מסוג מטאטא רחובות. המכונות האלו כוללות מגוון פונקציות, כולל ריסוס של נוזלים כדי להרטיב את פסולת הרחוב ואיסופה. 

יתרונות מכונת טאטוא לעסקים

מכונת טאטוא לעסקים ומכונות טאטוא אחרות הן בעלות מספר יתרונות משמעותיים, לרבות:

  1. ניקיון והיגיינה: מכונות טאטוא מקצועיות מציעות רמת ניקיון והיגיינה גבוהה במיוחד: מכונות טאטוא יכולות להסיר ביעילות פסולת, אבק ולכלוך מרצפות ומשטחים, וליצור סביבה בטוחה ובריאה.
  2. יעילות מוגברת: מכונת טיאוט מקצועית מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת להן להסיר אפילו לכלוך, כולל כתמים ולכלוך קשה, ולהשאיר רצפות ומשטחים שונים נקיים. הפעולה יעילה הרבה יותר מטאטוא וניקוי ידני, מה שמספק ניקוי יעיל במיוחד לעומת שיטות ניקוי ידניות מסורתיות.
  3. חיסכון בזמן: לצד חסכון במאמץ, בעזרת מכונות טאטוא מקצועיות, ניתן לבצע משימות ניקיון בצורה מהירה ויעילה, תוך צמצום הזמן והמשאבים הנדרשים לניקוי של חללים מסוגים שונים.
  4. שמירה על בטיחות: פסולת ופריטים שנמצאים על רצפות עלולים להוות סכנה לעוברים והשבים, שעלולים למעוד עליהם. מכונות טאטוא מפנות פסולת מכל סוג, לרבות חפצים חדים ופסולת פזורה, שעלולים לגרום לאנשים ליפול, ובכן הן משפרות את הבטיחות במקומות שונים. 
  5. ידידותיות לסביבה: מכונות טאטוא מקצועיות צורכות פחות מים ופחות כימיקלים בהשוואה לשיטות ניקוי מסורתיות. הודות לכך, הן מאפשרות למזער נזקים לסביבה באופן משמעותי.
  6.  חסכוניות לטווח ארוך: מכונת טאטוא מקצועית מאפשרת לחסוך בעלויות לטווח ארוך; מכונות כאלו מפחיתות את הצורך בחומרי ניקוי ובצוותי ניקוי שלמים, וכן את תדירות הניקוי, מה שמביא לחיסכון לטווח ארוך.

איך לבחור מכונת טאטוא?

כדי ליהנות מהיתרונות של מכונת טיאוט, יש לבחור את המכונה המתאימה לכם ביותר, לפי הקריטריונים הבאים:

  1. סוג המשטחים שדורשים ניקוי: אזורים חיצוניים, פנימיים, סוג המשטחים, ועוד.
  2. גודל השטח שיש לנקות: שטחים גדולים דורשים מכונות גדולות יותר עם מערכות ניקוי בעלות קיבולת גבוהה יותר, ואזורים קטנים דורשים את ההיפך.
  3. קלות השימוש: בחרו מכונה ידידותית למשתמש, עם מאפיינים שיאפשרו לבצע ניקוי בקלות ובמהירות, כמו: לוחות בקרה קלים להבנה, ידיות מתכווננות, מושבים נוחים, ועוד. 
  4. דרישות ניקוי: אם יש צורך לנקות שטחים שצוברים לכלוך רב, יש לבחור מכונת שטיפה וטאטוא עם מברשות חזקות וכושר יניקה גבוה. בנוסף, יש לבחור מכונה שמתאימה לסוג הפסולת שיש בנכס שאתם מעוניינים לנקות. יש מכונות טאטוא שמתאימות לפסולת קלילה, כמו נייר, ויש מכונות שמיועדות לאיסוף של פסולת “כבדה” יותר, כמו פסולת ברזל.
  5. מקור הכוח: בחרו מכונה עם מקור הכוח שמתאים לכם: סוללה נטענת או הפעלה חשמלית באמצעות חיבור לחשמל. אם יש צורך בחופש תנועה גדול, כמו באזורים חיצוניים, מומלץ לבחור מכונה עם סוללה, שאינה צריכה להתחבר למקור חשמל עם כבל כדי לנוע.
  6. מחיר: כמו ברכישה של כל מוצר, קחו בחשבון את התקציב שלכם עבור המכונה.
  7. מותג, איכות ומוניטין: בחרו מכונת טיאוט של חברה מוכרת בתחום, באיכות גבוהה ועם מוניטין חיובי.

רכישת מכונות טאטוא איכותיות

מכונת טאטוא לעסקים חוסכת זמן, כסף ומאמץ, ומאפשרת לבעלי נכסים ליהנות משטח נקי בזמן קצר. אם אתם מחפשים מכונת טאטוא איכותית שמתאימה לצרכים שלכם בדיוק, בחברתנו זמינות לכם מגוון מכונות טאטוא שתוכלו לרכוש.

החברה שלנו מייבאת ומשווקת מגוון של מכונות ניקוי, לרבות מכונות טאטוא, של מיטב החברות בעולם. כאן תוכלו לבחור מכונת טאטוא שמתאימה לצרכים שלכם, עם מעטפת שירות מקצועית עבור כל לקוח; אנו לחא רק מספקים מכשירי ניקוי ומוצרי ניקוי, אלא שירות “הכל כלול”, עם תיקונים מהירים, אחריות מלאה וייעוץ מלא בכל עת.

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, פנו אלינו ונשמח לספק לכם שירות מקצועי עבור כל צורכי הניקוי שלכם.

מכונת טאטוא עובדת באמצעות איסוף של פסולת ממשטחים מסוגים שונים. המכונה עושה זאת באמצעות כוח מנוע, ומברשות תחתיות אשר אוספות של הפסולת אל תוך מיכל איסוף ייעודי. הפסולת נאספת באמצעות כוח יניקה, ובהתאם לדגם המכונה, היא תבצע פעולות נוספות, כמו ניקוי, שטיפה וקרצוף.

מכונת טאטוא תעשייתית מתאימה לכל מי שזקוק לשירותי ניקוי יסודיים עבור שטחים גדולים: מחסנים, קניונים ומרכזי קניות, ניקוי מפעלים, מוסדות עירוניים, ועוד.

היתרונות של מכונת טאטוא לעסקים הם: ניקיון מהיר ויסודי, חיסכון בזמן, חיסכון בכוח עבודה, כיסוי של שטחים רחבים, איסוף של פסולת מסוגים שונים ושמירה על היגיינה ובטיחות של העוברים והשבים.

כמו עם מכונות ניקוי תעשייתיות אחרות, יש לבצע מספר פעולות תחזוקה כדי לשמור על מכונת ניקוי:

  • מעקב אחר הוראות התפעול והבטיחות של היצרן
  • ניקוי חיצוני ופנימי של המכונה ומיכל האיסוף
  • שימון החלקים הנחוצים בעת הצורך
  • תיקון תקלות בזמן
  • בדיקת מערכת היניקה כדי למנוע תקלות/להוציא לכלוך שהצטבר
  • ווידוא שהסוללות טעונות במלואן (במכונות עם סוללות)
  • בדיקת צינורות, חגורות ומברשות

מכונת טיאוט מקצועית ואיכותית, אשר מטופלת כראוי, יכולה להחזיק מעמד עד 10 שנים. 

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן