ניקוי מדיח כלים

ניקוי מדיח כלים

מדיח כלים הוא בהחלט מכשיר שמקל לנו על החיים; כל מה שאנחנו צריכים לעשות כדי לשטוף כלים הוא להכניס אותם למכשיר האהוב הזה, להכניס טבליות ניקוי ולהמתין בסבלנות. אולם, כאשר משתמשים במדיח כלים באופן קבוע, חשוב לזכור שהוא עלול לצבור לכלוך בחלקיו הפנימיים לאורך הזמן. כדי שתמשיכו ליהנות מכלים נקיים, חשוב גם שהמדיח שלכם יהיה נקי, והטיפים הבאים יעזרו לכם בניקוי מדיח באופן יעיל.

איך לנקות מדיח כלים

לפני הכול: נקו את הניקוז

כדי לבצע ניקוי יסודי של מדיח כלים, חשוב לנקות תחילה את הניקוז שלו. כדי לעשות זאת הצטיידו בכפפות חד-פעמיות או בכפפות ניקוי רב פעמיות. לאחר מכן, פתחו את המדף התחתון שבו נמצא הניקוז (עשו זאת בזהירות כדי למנוע נזקים לפתח). הוציאו את המדף התחתון, הכניסו את ידכם לתוך פתח הניקוז והוציאו ממנו את הלכלוך שהצטבר. הפעולה הפשוטה הזו תשפר את ניקוז המים מהמדיח, וגם תשפר את פעולת השטיפה.

ניקוי ותחזוקה של מדיח כלים ביתי

איך מנקים מדיח כלים באופן טבעי?

אם אתם מעדיפים להימנע משימוש בחומרים כימיים כדי לנקות את המדיח, אין שום בעיה; יש מספר שיטות טבעיות לניקוי מדיח כלים, וסביר להניח שיש לכם את חומרי הניקוי הנדרשים בביתכם. השתמשו בשיטות הבאות ותוכלו ליהנות ממדיח נקי שפועל באופן מיטבי:

ניקוי מדיח כלים עם חומץ

חומץ הוא מרכיב טבעי ופלאי שיכול לבצע פעולות ניקוי רבות, כולל ניקוי של מדיח כלים. כדי לנקות מדיח עם חומץ, יש להכניס כוס/כלי מלא בחומץ (מומלץ חומץ לבן בריכוז 5% שנמכר בכל מכולת) במדף הגבוה ביותר של המדיח (בחלקו הפנימי). לאחר מכן, הפעילו את המדיח על פעולת שטיפה עם מים חמים. לאחר סיום ההדחה המדיח יהיה נקי, ויוסרו ממנו גם כתמים עיקשים ושומניים.

ניקוי מדיח כלים עם אבקת סודה לשתייה

סודה לשתייה גם היא מהווה סוד לניקוי שכבר כולם מכירים. אתם יכולים להבריק את המכונה שלכם באמצעות האבקה הפשוטה הזו, וכך תעשו זאת: פזרו כוס של אבקת סודה לשתייה בחלקו התחתון של המדיח. לאחר מכן, הפעילו את המדיח על פעולת שטיפה קצרה במים חמים. סודה מנקה ביסודיות כתמים עיקשים והיא מעולה גם בהיפטרות מניחוחות לא נעימים, כך שהמדיח שלכם יהיה נקי וללא ריחות.

ניקוי מדיח כלים עם מלח לימון

מלח לימון הוא אחד מחומרי הניקוי הטבעיים הטובים ביותר שאתם יכולים להשתמש בהם. למעשה, זהו גם אחד מחומרי הניקוי שטכנאי מדיחים ממליצים עליו עבור ניקוי והברקה של מדיח כלים. כדי לנקות מדיח עם מלח לימון, הכניסו כף או שתיים ממנו לתוך מיכל הסבון של המדיח. לאחר מכן הפעילו מדיח ריק בתוכנית הפעלה של מים חמים. התמיסה שתיווצר תפרק לכלוך, שומן ומשקעים ואתם תראו את התוצאות המדהימות לאחר סיום ההפעלה.

טיפים ושיטות לניקוי מדיח כלים

מתי כדאי לבצע ניקוי למדיח?

פעולת הניקוי שצוינו מעלה צריכות להיות בלוח הזמנים שלכם אחת לחודש. כדי ליהנות ממדיח כלים נקי ויעיל, יש לבצע ניקוי פנימי שלו אחת לחודש, ולא לחכות עד שהמדיח מלוכלך ומלכלך. שיטות ניקוי טבעיות מאפשרות לכם לנקות מדיחים באופן יסודי, בלי להוציא הון על חומרי ניקוי כימיים ויקרים. הודות לכך תוכלו לבצע ניקוי חודשי במחיר נמוך במיוחד, ובכך לחסוך כסף רב על חומרי ניקוי ועל תיקונים שתצטרכו אם לא תתחזקו את המדיח כמו שצריך.

לסיכום:

כעת שאתם יודעים איך מנקים מדיח כלים, תוכלו לעשות זאת בקלות. חומרים טבעיים שנמצאים בכל בית יעזרו לכם במשימה, ועם ניקוי פשוט אחת לחודש תוכלו לשמור על המדיח שלכם לאורך זמן.

אם אתם מחפשים חומרי ניקוי לבית, דיל777 זו הכתובת עבורכם! דיל מתמחה בשיווק חומרי ומוצרי ניקיון.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן