מכונת שטיפה יד 2: מה חשוב לדעת לפני רכישה?

מכונת שטיפה יד 2 משומשת

מכונות שטיפה מהוות את כלי הניקוי היעיל ביותר – עבור מבנים פרטיים, עסקיים וציבוריים כאחד. המכונות האלו מאפשרות לנקות ביעילות משטחים שונים, תוך קיצור זמן העבודה במידה ניכרת. מלבד מכונות שטיפה חדשות, כמו אלו שניתן לרכוש באתר דיל777, יש כיום גם היצע של מכונות שטיפה יד 2. לפני שאתם רוכשים מכונה כזו, מומלץ לדעת מה היתרונות והחסרונות של מכונת שטיפה יד 2, והאם היא באמת האופציה המתאימה לכם ביותר.

תוכן עניינים

למי מתאימה מכונת שטיפה?

מכונות שטיפה מתאימות למגוון אנשים ולמגוון שימושים, לרבות:

צוותי ניקיון מקצועיים: מכונות שטיפת מתאימות לשימוש של צוותי ניקיון ומנקים מקצועיים שאחראים על שמירה על הניקיון של שטחים גדולים כגון בנייני משרדים, קניונים, בתי חולים, בתי ספר או שדות תעופה. 

מנהלי מתקנים: במסגרות מסחריות או תעשייתיות, מנהלי מתקנים יכולים להשתמש במכונות שטיפת כדי להבטיח את הניקיון וההיגיינה של המקום. 

בעלי עסקים: מכונות שטיפת מתאימות לעסקים שיש להם תנועת רגל גבוהה, כגון מסעדות, בתי מלון, חנויות קמעונאיות או חדרי כושר. 

בעלי בתים: בעלי בתים עם בתים גדולים, או סוגי ריצוף ספציפיים, כגון אריחים או בטון, יכולים להשתמש במכונות שטיפה לרצפה כדי לנקות אזורים בבית באופן יסודי. 

מפעלי תעשייה ומחסנים: מכונות שטיפת משמשות לעתים קרובות בסביבות תעשייתיות ומחסנים, מפני שהן מאפשרות לנקות שטחים גדולים במהירות וביסודיות.

יתרונות קניית מכונת שטיפה יד 2

כאמור, יש שתי אפשרויות לרכישת מכונות שטיפה: מכונות חדשות ומכונות שטיפה יד2. לסוג השני יש מספר יתרונות, כמו:

חיסכון בעלויות: אחד היתרונות העיקריים של רכישת מכונת שטיפה יד2 הוא החיסכון הפוטנציאלי בעלויות. מכונות יד שנייה עולות פחות מאשר מכונות חדשות, מה שהופך אותן לאופציה זולה יותר, במיוחד עבור אנשים פרטיים או עסקים עם תקציב נמוך.

תמורה לכסף: למרות שהן לא חדשות, מכונות פוליש יד2 הן לעתים במצב טוב יחסית, ולכן יש תמורה טובה לכסף.

החסרונות של מכונת שטיפה יד 2

למרות שיש למכונות שטיפה מיד שניה מספר יתרונות, יש להן גם כמה חסרונות בולטים שחשוב להכיר:

  • אחריות מוגבלת/ללא אחריות: מכונות יד שנייה מגיעות לרוב ללא אחריות או בעלות אחריות מוגבלת בהשוואה למכונות חדשות. משמעות הדבר היא שאם המכונה מפתחת בעיות או תקלות זמן קצר לאחר הרכישה, אתם תצטרכו לשאת בעלויות התיקון או להחליף אותה לחלוטין.
  • בעיות תחזוקה פוטנציאליות: מכונות משומשות נתונות לבלאי, וכתוצאה מכך בעיות תחזוקה במכונות האלו הן רווחות יותר. חלקים מסוימים במכונות עשויים להיות בלויים או פגומים, ומציאת תחליפים עשויה להיות מאתגרת או יקרה.
  • היסטוריית שימוש לא ידועה: בעת רכישת מכונת שטיפה יד2, אין לרוב מידע מלא על השימוש הקודם או התחזוקה שלה, כך שלא תמיד ניתן לדעת האם המכונה הייתה תקינה לאורך כל הדרך, או חוותה בעיות שונות.
  • יעילות וביצועים מופחתים: מכונות שטיפה ישנות יחסית עשויות שלא לספק את אותה רמת יעילות וביצועים כמו דגמים חדשים. לכן, מכונות מסוימות יהיו בעלות יכולות ניקוי פחותות או פעולה איטית יותר.
  • צריכת אנרגיה גבוהה יותר: מכונות ישנות יותר נוטות להיות פחות חסכוניות באנרגיה בהשוואה לדגמים חדשים יותר, מה שמגדיל את צריכה החשמל ועלויות השימוש במכונות האלו.
  • זמינות מוגבלת ותאימות: בהתאם למותג ולדגם, מציאת חלקי חילוף, אביזרים או חומרי ניקוי תואמים למכונה יד שנייה יכולה להיות מאתגרת. במקרים מסוימים, יצרנים מפסיקים לספק את התמיכה בדגמים ישנים יותר, מה שמקשה על מציאת הרכיבים הדרושים.
  • פגמים פוטנציאליים נסתרים: למרות בדיקה יסודית, יכולים להיות פגמים נסתרים או נזקים שאינם מורגשים מיד בעת רכישת מכונת שטיפת משומשת. בעיות אלו עלולות לצוץ מאוחר יותר, לדרוש תיקונים נוספים או להפוך את המכשיר לבלתי שמיש, ובכך להגדיל עלויות, או לגרום למכונה לצאת מכלל שימוש.
  • אורך חיים קצר יותר: כאשר רוכשים מכונת שטיפה לרצפה יד 2, סביר להניח שנעשה בה שימוש במשך תקופה משמעותית, מה שמפחית את אורך החיים שנותר שלהן בהשוואה למכונה חדשה. מלבד זאת, השימוש בעבר עלול לגרום לתקלות תכופות יותר או צורך בהחלפה של המכונה יחסית מהר.

בדיקות שכדאי לבצע לפני רכישה: ממה צריך להיזהר לפני שרוכשים מכונה יד 2?

בעת רכישת מכונה יד שנייה, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח שתבצעו רכישה נבונה. הנה כמה דברים שכדאי לבדוק ולהקפיד עליהם:

  • מצב כללי: העריכו את המצב הכללי של המכונה; חפשו כל סימן של נזק פיזי, בלאי מופרז או חלודה. בדקו אם כל הרכיבים שלמים ומתפקדים כראוי.
  • כושר ניקוי: בדקו את כושר הניקוי של המכונה, כולל שטח הרצפה שהיא יכולה לכסות וסוג המשטחים להם היא מתאימה. ודאו שהמכונה עונה על הדרישות הספציפיות שלכם ויכולה להתמודד עם סוגי המשטחים שאתם רוצים לנקות.
  • גיל ושימוש: שאלו על גיל המכונה ובאיזו תדירות נעשה בה שימוש. בדרך כלל, עדיפות לרכוש מכונות עם שימוש נמוך יותר וגיל צעיר יותר מכיוון שסביר להניח שיש להם תוחלת חיים ארוכה יותר.
  • מותג ודגם: חקרו את המותג והדגם של מכונת שטיפת הרצפה שאתם שוקלים לרכוש. חפשו מותגים מוכרים הידועים באמינותם ובעמידותם, קראו ביקורות, וחפשו המלצות ממשתמשים אחרים כדי להבין את ביצועי המכונה ואת כל הבעיות הנפוצות הקשורות אליה.
  • היסטוריית תחזוקה: שאלו על היסטוריית התחזוקה של המכונה; שאלו אם היא עברה טיפול קבוע והאם בוצעו תיקונים גדולים או החלפת חלקים. מכונות שמטופלות היטב נוטות לתפקד בצורה מיטבית, ויש להן תוחלת חיים ארוכה יותר לעומת מכונות שלא תוחזקו כראוי.
  • אביזרים נלווים: בדקו אם כל האביזרים הנלווים הנחוצים לניקוי כלולים בערכת המכונה, כגון מברשות, רפידות, מגבים או ראשי מגב. אביזרים חסרים או פגומים עלולים להשפיע על ביצועי המכונה או לדרוש הוצאות נוספות להחלפה.
  • מחיר ותמורה: השוו את המחיר המבוקש של מכונת שטיפה יד2 עם שווי השוק הנוכחי של דגמים חדשים דומים. קחו בחשבון את מצב המכונה, גילה, השימוש בה והאביזרים שנכללים בערכה כדי לקבוע אם המחיר הוגן והגיוני.
  • מקור מתח ותאימות: בדקו את מקור הכוח הנדרש למכונה, כגון חשמל או סוללה. ודאו שמקור החשמל של המכונה תואם לשקעי החשמל הזמינים במקומות שבהם תשתמשו במכונה. 
  • מדיניות אחריות והחזרה: בדקו אם יש אחריות כלשהי על המכונה המשומשת. שאלו לגבי מדיניות ההחזרה של המוכר במקרה שתיתקלו בבעיות כלשהן עם המכונה זמן קצר לאחר רכישתה.
  • הדגמה ובדיקה: במידת האפשר, בקשו הדגמה של הפעילות של המכונה. בדקו את המכונה בעצמכם, תוך שימת לב לביצועי הניקוי שלה, לרמות הרעש ולנוחות השימוש, מה שיעזור לכם לבחון שהמכונה במצב תקין.

למה כדאי לשקול מכונה יד1?

כפי שניתן לראות, יש חסרונות משמעותיים ברכישת מכונת שטיפה לרצפה יד 2. לעומת זאת, מכונה מיד ראשונה מציעה מגוון יתרונות משמעותיים, והיא מהווה את הבחירה הנכונה לטווח הארוך. ראשית, רכישת מכונה חדשה מספקת לכם את הביטחון במצבה המיטבי ובביצועיה האופטימליים. אתם לא תצטרכו לדאוג לגבי בלאי נסתר או בעיות פוטנציאליות שעלולות להתעורר, כמו שקורה עם מכונה משומשת. 

שנית, מכונת שטיפת רצפות חדשה מגיעה לרוב עם אחריות יצרן, המגנה עליכם מפני פגמים או תקלות לתקופה מסוימת. אחריות זו מעניקה לכם שקט נפשי, בידיעה שאתם יכולים לבקש סיוע או תיקונים במידת הצורך. 

שלישית, מכונות שטיפה חדשות משלבות לרוב את המאפיינים והתכונות הטכנולוגיות העדכניים ביותר, ומציעות יכולות ניקוי משופרות, יעילות וממשקים ידידותיים למשתמש. הודות לכך אתם יכולים לנצל פונקציות חדשניות שאולי לא היו זמינות בדגמים ישנים יותר, ובכך לשפר ולייעל תהליכי ניקוי. 

בנוסף, רכישת מכונת שטיפת רצפה חדשה מאפשרת לכם לבחור מתוך מגוון רחב יותר של אפשרויות, עם מכונה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם, בין אם זה תאימות לסוג הרצפה, יכולת הניקוי או הגדרות הניתנות להתאמה אישית. לבסוף, על ידי השקעה במכונת שטיפת חדשה, סביר יותר שתפיקו תועלת ועמידות לטווח ארוך, מה שיכול להביא לחיסכון בעלויות על ידי הפחתת הצורך בתיקונים או החלפות תכופות.

בשורה התחתונה, מכונות שטיפה יד 2 אולי עוזרות לחסוך בעלויות לטווח הקצר, אך הצורך בבדיקות, תחזוקה, שימוש ביותר חשמל וגורמים נוספים מגדילים את העלויות לטווח הארוך במידה ניכרת.

רכישת מכונות שטיפה איכותיות מבית דיל777

מכונות שטיפה יד2 מאפשרות לחסוך בעלויות לזמן מוגבל; לאחר תקופה מסוימת, הן יתבלו מהר יחסית, מה שיוביל לעלויות גבוהות של תיקונים והחלפת חלקים. כדי ליהנות מכל היתרונות של מכונות שטיפה, ובהחלט יש להן יתרונות רבים, מומלץ לרכוש מכונת שטיפה מיד ראשונה.

מלבד בחירה של מכונה שמתאימה לצרכים שלכם, חשוב גם לרכוש מכונה מחברה אמינה ובעלת ניסיון בתחום. חברת דיל777 מתמחה בשיווק חומרי ניקוי לעסקים, לרבות אספקה של מכונות ניקיון מקצועיות. באתר שלנו זמינות לכם מכונות שטיפה מדגמים רבים וחדשניים, עם מיטב הטכנולוגיות בשוק.

המחירים שלנו הם ידידותיים לצרכן, ומאפשרים לרכוש מכונה איכותית – הן עבור צרכנים פרטיים והן עבור השוק העסקי והמוסדי. הלקוחות שלנו נהנים מאחריות של שנתיים על המכונות, לצד שירותי תיקון והחלפת חלקים על כל דגמי המכונות.

הטכנאים שלנו זמינים 24 שעות ביממה, ושירות התיקונים זמין מצפון ועד דרום. במקרים של תקלות, אנחנו מספקים שירות מהיר במיוחד, כך שתוכלו לחזור ולהשתמש במכונות הניקוי במהירות האפשרית. מרכז השירות שלנו נמצא במרכז הארץ, והטכנאים שלנו מגיעים עד ללקוח כדי לבצע את התיקונים הנדרשים.

הלקוחות של דיל777 יודעים שהם יכולים להיות עם ראש שקט, הודות למכונות האיכותיות שאנו מספקים ושירות ללא דופי. אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת, ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל נושא, בכל שעות היום. 

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן