ניקיון אחרי שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ

שיפוץ של מבנים, בין שמדובר במשרד או בנכס פרטי, מאפשר ליהנות ממראה מחודש של חללים שונים, שדרוג החללים וגם ייצוב ותוספת בטיחות למבנים. אולם, שיפוצים מהסוג הזה מותירים גם לא מעט לכלוך אחריהם, שדורש ניקיון יסודי. אם אתם לקראת סיום שיפוץ וצריכים לבצע ניקיון לאחר שיפוץ, הטיפים והמידע הבאים יעזרו לכם במשימה.

טיפים לניקוי דירה אחרי שיפוץ

ניקיון לאחר שיפוץ: טיפים שחייבים להכיר

כאשר צריך לנקות מבנה לאחר שיפוץ, מומלץ לעשות זאת באופן הדרגתי, ותוכלו לעשות זאת באמצעות הטיפים הבאים:

  • התחילו בניקוי אבק ונשורת של שאריות שיפוץ: אבקו ושאבו את כל החלל כדי להסיר אבק, נסורת ופסולת שנותרו מאחור לאחר השיפוץ. שימו לב במיוחד לפתחי אוורור, לוחות בסיס ומתקני תקרה מכיוון שאזורים אלו נוטים לצבור אבק בקלות.
  • נקו משטחים באופן יסודי: נגבו את כל המשטחים בחלל ששופץ, כולל שיש, ארונות, קירות ורצפות עם מטלית לחה כדי להסיר שאריות מהשיפוץ. השתמשו בתמיסת ניקוי עדינה והקפד לשטוף ביסודיות כדי להימנע מהשארת פסים או שאריות כלשהן.
  • נקו חלונות ומראות: נקן את כל החלונות והמראות כדי להסיר כתמים או טביעות אצבע. השתמשו בתמיסת ניקוי חלונות ובמגב כדי להסיר פסים ולכלוך. אם יש צורך בכך, עברו על כל החלונות והמראות בשנית.
  • בצעו חיטוי: חטאו את כל המשטחים, כולל ידיות דלתות, מתגי תאורה ומשטחי עבודה, כדי להסיר חיידקים שהותירו אחריהם פועלי הבניין. השתמשו בתרסיס חיטוי או במגבונים כדי לנקות את האזורים הללו.
  • אווררו את החלל והקנו לו ניחוח נעים: השתמשו במטהר אוויר או הדליקו נרות כדי להסיר ריחות לא נעימים שנגרמו מהשיפוץ. ניתן גם לפתוח חלונות ודלתות כדי לאפשר לאוויר צח לזרום בכל החלל.
  • נקו רצפות ומשטחים אחרים באופן יסודי: כדי לנקות משטחים גדולים, כמו רצפות, אתם לא חייבים להתאמץ. במקום זאת, אתם יכולים להשתמש במכונת שטיפה מקצועית ולנקות משטחים מהסוג הזה בקלות ובמהירות. מכונות ניקוי מקצועיות הן כלי חיוני לניקוי עמוק לאחר שיפוץ. הן יכולות לעזור לנקות ולהסיר לכלוך, אבק ופסולת ממשטחים שונים כגון שטיחים, ריפודים, ריצוף וקירות. למכונות יש יכולות יניקה וקרצוף חזקות שיכולות להסיר ביעילות כתמים קשים, הצטברות לכלוך וריחות.
  • השתמשו בשירות ניקיון מקצועי: אם החלל גדול מכדי לנקותו לבד, שקלו לשכור שירות ניקיון מקצועי שיטפל במשימה. יהיה להם את הציוד והניסיון הדרושים כדי לנקות ולחטא היטב את הבית או המשרד שלכם לאחר שיפוץ.
איך לנקות את הבית לאחר שיפוץ

מכונות שטיפה: כך מבצעים ניקוי לאחר שיפוץ

כאמור, מכונות שטיפה מאפשרות לבצע ניקוי של משטחים שונים בקלות ובמהירות: לניקוי עמוק של שטיחים וריפוד מומלץ בחום להשתמש במכונה עם ראש שמתאים למטרה הזו: המכונה מזריקה מים חמים ותמיסת ניקוי לסיבי הריפוד ולאחר מכן מחלצת את הלכלוך והפסולת בעזרת היניקה העוצמתית שלה. שיטה זו יעילה ביותר בהסרת לכלוך, כתמים וריחות מריפוד ושטיחים.

עבור משטחים קשים כגון ריצוף אריחים ועץ, מנקה רצפות עם מברשת קרצוף ויניקה מתכווננת יכול להסיר ביעילות לכלוך, לכלוך וכתמים. המכונה יכולה לשמש גם לניקוי קירות ומשטחים אנכיים אחרים.

חשוב להקפיד על הוראות היצרן בעת שימוש במכונות ניקוי מקצועיות על מנת להבטיח את בטיחות המפעיל וכדי למנוע נזק למשטחים המנוקים. אם אתם מתכננים שיפוץ או עומדים לקראת סיום של התהליך, חשוב לבצע ניקוי יסודי אחריו. באמצעות מכונת שטיפה מקצועית תוכלו לבצע ניקיון יסודי של ביתכם או של המשרד שלכם ולהבריק משטחים שונים בקלות. כדי ליהנות מהיתרונות של המכונות האלו, חשוב לבחור מכונה שמתאימה למטרה שלכם, ומכונה באיכות גבוהה. בדיל 777 זמינות לכם מגוון מכונות שטיפה מתקדמות לשימוש עצמאי, והן מאפשרות לנקות אזורים שונים בקלות. למכונות שלנו יש ראשים מתחלפים, שניתן להתאים למשטחים שונים, כך שלא תצטרכו מכשירי ניקוי שונים. הקלו על עצמכם עם מכונות השטיפה שלנו, ותיהנו מחלל נקי ומבריק לאחר שיפוץ – בלי מאמץ.

פוליש מקצועי לריצוף מכל הסוגים

כדי ליהנות מריצוף מבריק ונקי משריטות, מומלץ לנקות את הרצפה עם מכונת שטיפה מקצועית, ובחומרי פוליש שנועדו לסוג הריצוף שיש בלובי שלכם. שימוש בחומרים לא מתאימים עלול לגרום נזק לרצפה, ואפילו לצורך בהחלפה של אריחים. בנוסף, חשוב להשתמש במכונת פוליש עדינה ומקצועית שיכולה לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

בין שאתם שוכרים חברת ניקיון או מעוניינים לבצע פוליש בעצמכם, בדיל 777, שיווק מוצרי ניקיון ומכונות שטיפה, מחכות לכם מכונות קרצוף ופוליש מקצועיות ואיכותיות. כאן תוכלו לבחור בין מכונות לשטיפת רצפה ופוליש שיחסכו לכם זמן, כסף ומאמץ, ולבצע ניקוי וחידוש רצפות של כל לובי. הודות לכך הריצוף במבנה המגורים/המשרד שלכם ייראה נפלא בכל עת, ובעל מראה אסתטי ונעים במיוחד.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן