איך לנקות רובה

איך לנקות רובה

בשעה טובה ובמזל טוב סיימתם את השיפוץ! המשרד מוכן, החנות נראית מצוין, הבית עבר את המהפך לו ייחלתם, החלק המרכזי מאחוריכם! אל נא תטעו, זה עדייו לא אומר שהגיע הזמן לנוח. כעת, מוטלת עליכם משימה חשובה לא פחות: עליכם לוודא ששאריות תהליך השיפוץ, האבק, הכתמים, נקודות הצבע או הרובה יהיו גם כן נחלת העבר. את כל זאת תוכלו להשיג באמצעות ניקיון יסודי ונכון שיאפשר לכם להנות מהתוצר המוגמר, נקי ומאורגן, בדיוק כפי שדמיינתם.

חלק מאתגר במיוחד ממלאכת הניקיון לאחר שיפוץ הוא ניקוי הרצפה משאריות הרובה שנותרו לאחר הריצוף. הסיבה לכך טמונה בעובדה שרובה הוא חומר קשה להסרה, עליו להיות עמיד מספיק כדי למלא את מטרתו: איטום, יחד עם זאת, יתרון זה לא “משחק” לטובתנו בעת הניסיון להסיר את השאריות. בבואנו להתמודד מול האתגר: ניקיון לאחר בנייה, נרצה מחד, חומרי ניקוי חזקים שיסייעו בהעלמת שאריות וכתמים לא רצויים ומאידך, חומרי ניקוי שלא יפגעו בריצוף או חיפוי הקיר שבחרנו בעמל רב.

איך מנקים רובה

מה זה בכלל רובה?

הרובה הוא החומר שממלא את הרווחים הקיימים בין מרצפה אחת לאחרת. הרובה עשוי על פי רוב ממלט וחול. מטרת מילוי המרווחים ברובה היא איטום ומניעה ממים או נוזלים אחרים לחלחל פנימה. המרווח בין המרצפות הוא מוגבל ביותר ומסתכם בסנטימטר אחד בלבד, בשל כך, הליך המילוי “מועד לפורענות” וכרוך פעמים רבות בעודפי רובה מרוחים שלאחר השיפוץ יש לנקותם. מלבד איטום מילוי הרובה מוסיף למראהו האסתטי של הריצוף ומסייע בקיבועו.

ניקיון לאחר בנייה, איך מתחילים?

את הניקוי היסודי אשר נדרש לאחר שיפוץ העסק, המשרד החדש או החנות מוטב לבצע באופן מקצועי וראוי. ישנה חשיבות לביצועו בצורה מיטבית, זאת על מנת לטפל בשאריות חומרים קשים וכתמים שדורשים חומרי ניקוי חזקים, ציוד מקצועי או עדינות ומיומנות כדי לא לפגוע בריצוף, והחיפוי אותם בחרתם. בשורות הבאות תוכלו לבחון ולבחור את האפשרות המועדפת עליכם:

  • ניקיון עצמאי – הכוונה היא לבחירת חומרי ניקוי המתאימים למלאכת הניקיון והסרת הרובה מהריצוף או החיפוי באופן עצמאי. חשוב לבחור בחומרי הניקוי שיתאימו למלאכת הסרת הרובה ולא יפגמו במראה האריח אותו אתם מנקים ולהשתמש באמצעים המתאימים בפעולת ההסרה.
  • שכירת שירותי ניקיון מהחברה המבצעת את הבנייה – מומלץ לבחון מול החברה המשפצת אם יש באפשרותה לבצע בנוסף את עבודת הניקיון לאחר השיפוץ. יש לבחון האם הניקיון נעשה באופן שוטף או לאחר סיום השיפוץ כולו ובנוסף, כיצד מתבצע? מהם חומרי הניקוי בהם נעשה שימוש, האם משתמשים במכונות שטיפה ועוד.
  • שכירת שירותי חברת ניקיון – ניקיון לאחר שיפוץ הוא איננו ניקיון “רגיל”. על מנת לאפשר פעילות נאותה בעסק, במשרד, בחברה או אפילו בבית לאחר שיפוץ, יש לוודא כי שאריות השיפוץ יוסרו וינוקו באופן יסודי ועמוק. רבים מבעלי העסקים, משרדים או בתים לאחר שיפוץ בוחרים לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית על מנת לטפל בשאריות השיפוץ.
טיפים לניקוי רובה מהרצפה

חברת דיל 777: כשכל האפשרויות זמינות במקום אחד

בין אם אתם נמנים בין האמיצים שבחרו להתמודד עם שאריות השיפוץ לגמרי לבד, אם החלטתם לנקות באופן יסודי את המשרד ולהסתייע במכונות שטיפה מקצועיות ובין אם שכרתם חברה מקצועית בדיוק לשם כך ואתם מעוניינים בניקיון שוטף לאחר הניקיון היסודי שיבוצע עבורכם – דיל 777 מציעה לכם את כל מה שאתם צריכים במקום אחד! עזרי ניקיון, חומרי ניקיון, מכונות שטיפה שיגרמו לעסק או לבית שלכם להבריק, חומרי ניקוי שיתאימו לשימוש מכונות השטיפה וכל מה שרק ניתן לדמיין.

התוצאה הסופית של השיפוץ: שדרוג הריצוף, חיפוי הקיר וכל יתר הפריטים אותם בחרתם לחדש איננה שלמה עד שהחלל לא נראה נקי, אסתטי ומזמין. עשו לעצמכם טובה גדולה ובניקיון, בחרו במקצוענים. דיל 777 חומרי ניקוי בסיטונאות, מציעה מכונות שטיפה מקצועיות שיסייעו בהסרת כתמים עיקשים ביותר, לחץ המים הגבוה, שטיפת הרצפה במים קרים או חכמים יעניקו תוצאה יסודית ושטיפה יעילה בעשרות מונים מכל פעולה ידנית אחרת.

כעת, כשאתם עומדים בפני הישורת האחרונה, חסכו זמן, כסף ולא מעט כאב ראש ולאחר השיפוץ בחרו את אמצעי הניקיון המתאימים אצל המקצוענים בניקיון – חומרים, עזרים, מכונות שטיפה מקצועיות והמון ניסיון, בחרו דיל 777.

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן