איך לנקות קומקום

איך לנקות קומקום

בין שמדובר בקומקום חשמלי או קומקום להרתחה על הכיריים, דבר אחד בטוח: הקומקום שלכם צובר אבנית לאורך זמן. הצטברות של אבנית אולי נראית לא מזיקה, אך המינרלים שמצטברים בתחתית של קומקומים עשויים לגרום לנזקים בריאותיים. כדי ליהנות מקומקום נקי ומים חמים ונקיים, חשוב לדעת איך לנקות קומקום, והטיפים הבאים יעזרו לכם במשימה:

איך לנקות קומקום? שיטות טבעיות לניקוי קומקום בקלות

ניקוי קומקום עם חומץ

חומץ ביתי בריכוז של 5% יכול לנקות בקלות את הקומקום שלכם. ניתן למהול את החומץ במים ביחס של 40% מים ו-60% חומץ, ולשים את התמיסה בתוך הקומקום. לאחר מכן, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להפעיל את הקומקום כרגיל ולחכות לרתיחה. המצבורים בתחתית הקומקום יוסרו במהירות, אך שימו לב שבמהלך הרתיחה עלול להיות ריח לא נעים שנובע מהחומץ ומהסרת האבנית. מדובר בתופעה טבעית לחלוטין, ואין לכם מה לחשוש ממנה.

ניקוי קומקום עם סודה לשתייה

ניקוי קומקום באמצעות סודה לשתייה עוזר להסיר אבנית, וגם להאט את הצטברותה לאחר הניקוי. כדי לנקות את הקומקום בשיטה הזו, עליכם להרתיח כ-3 כוסות מים עם 2-3 כפיות סודה לשתייה. לאחר שהמים רותחים, הניחו להם להתקרר ושפכו את המים החוצה.

ניקוי קומקום עם מלח לימון

השיטה הזו יעילה במיוחד, וכן בטיחותית, שכן מלח לימון הוא בטוח לאכילה (במידה). בשיטת הניקוי הזו עליכם להכניס כ-3 כוסות מים לתוך הקומקום ולהוסיף למים כף גדושה של מלח לימון. הרתיחו את המים כרגיל, וחומץ המלח יעשה את שאר העבודה

מה עוד חשוב לדעת?

ניקוי קומקום באופן יסודי ובטיחותי הוא קל במיוחד. אולם, חשוב לזכור מספר דברים חשובים נוספים כאשר משתמשים בשיטות שהזכרנו למעלה:

  1. לאחר הרתחת המים עם חומרי הניקוי יש לשפוך את המים לתוך הכיור. לאחר מכן, יש למזוג מים נקיים לתוך הקומקום, לערבב אותם מצד לצד בעדינות, ולשפוך החוצה. מומלץ לעשות זאת פעם נוספת כדי לנקות שאריות של חומרי ניקוי.
  2. חשוב לא למלא את הקומקום עד הסוף כאשר אתם משתמשים בחומרי ניקוי. בעבוע של מים יחד עם חומר ניקוי עלול לגרום לכוויות אם אתם בקרבת הקומקום, ולכן מומלץ להשתמש ב-4 כוסות מים לכל היותר.

ודבר חשוב נוסף: שמרו על כללי הבטיחות. מים רותחים עשויים להיות מסוכנים, בייחוד עם מערבבים אותם עם חומרים פעילים. חומץ, סודה לשתייה ומלח לימון אינם מסוכנים, אך שילוב עם מים רותחים עלול לגרום לכוויות. זה נכון גם לגביי אדי המים – שמרו מרחק מהקומקום כאשר הוא בשלב הרתיחה, ותנו לו להצטנן במשך מספר דקות לפני שתשפכו את המים.

לסיכום

כדי ליהנות ממי שתייה נקיים, מומלץ לבצע ניקוי של קומקומים אחת לחודש לפחות. השיטות מעלה מאפשרות לנקות את הקומקום באמצעות חומרים טבעיים שיש כמעט בכל בית, ואתם יכולים לצחצח את הקומקום שלכם במהירות ולהסיר אבנית ולכלוך נוסף.

אם אתם מחפשים חומרי ניקוי לבית – נשמח לעזור לכם כאן בדיל777 שיווק מוצרי ניקיון!

ניקיון לאחר הצפה

ניקיון אחרי הצפה

ניקיון לאחר הצפה איננו דבר פשוט. הבית או בית העסק שלכם הוצף? מחפשים את הדרך היעילה ביותר להתמודד עם נזקי ההצפה? תוהים כיצד מנקים לאחר

קרא עוד »
מכשיר שטיפה תעשייתי באולם אירועים

ניקוי אולמות אירועים

במדינה הקטנה שלנו נערכות חתונות רבות במהלך השנה, ויש תקופות עמוסות במיוחד באולמות אירועים הודות לשמחות האלה. כמו בכל נכס אחר שמיועד לאירועים, חשוב להקפיד

קרא עוד »

צור קשר

להתאמה מקצועית למכונת השטיפה המתאימה למרחב שלך השאר פרטים ונציגינו יחזרו אלייך בהקדם

הפריט נוסף לעגלה בהצלחה!

דילוג לתוכן